کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف در استان طی روزهای ابتدایی هفته آینده همراه با احتمال آبگرفتگی شدت می‌گیرد.

بارش باران و برف در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی  افزود: از عصر فردا پنجشنبه همراه با افزایش گذر ابر در مناطق شمال و غرب استان، بارشهای پراکنده از این نواحی آغاز شده و به تدریج بر وسعت آن در روز شنبه آینده افزوده می شود.
وی ادامه داد: طی این مدت بارشها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل باران و برف رخ می‌دهد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افرایش دما در خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد به طوری که در شهر مشهد بیشینه دمای هوا در روز پنجشنبه به ۱۲ درجه سلسیوس می رسد و از روز جمعه به تدریج روند دما در استان کاهش یافته و در مشهد به ۱۰ درجه می‌رسد.
فاروقی افزود: کمینه دمای هوای مشهد که دیشب پنج درجه زیر صفر بود پنجشنبه شب به بالای صفر افزایش می یابد.
وی ادامه داد: با افزایش آلاینده های جوی، کیفیت هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی استان مانند مشهد امروز و فردا ناسالم پیش بینی شده است اما پیش بینی می شود در روز جمعه آلاینده ها کاهش یافته و کیفیت هوای مشهد سالم شود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هفت درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.