فرمانده بسیج دانش آموزی محدثه نیشابور گفت: به زودی از محل فروش مواد بازیافتی برای دانش آموزان نیازمند ، تبلت خریداری می‌شود.

خرید تبلت با فروش مواد بازیافتی در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، با شیوع بحران کرونا و لزوم استفاده از تبلت برای بهره‌مندی از آموزش مجازی، بسیج دانش آموزی محدثه نیشابور با راه اندازی پویش فرهنگی نذر هوشمند از دانش آموزان محروم با خرید تبلت دانش آموزی حمایت کرد.

زهره شورگشتی  اظهار کرد: پویش فرهنگی نذر هوشمند با هدف اجرای عدالت آموزشی، کنترل پسماند، زباله‌ها و بازگشت مواد قابل بازیافت به چرخه طبیعت انجام می‌شود.

فرمانده بسیج محدثه با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان نقش آفرینی در بسترهای اقتصادی و کمک‌های مومنانه به هم نوعان خود را می‌آموزند، تاکید کرد: در حال حاضر این پویش در تمام مدارس نیشابور از طرف حوزه بسیج دانش آموزی محدثه و همکاری اداره آموزش و پرورش نیشابور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح از دانش آموزان خواسته شده از تاریخ ۱۵ آذر ماه تا ۱۳ دی ماه همزمان با اولین سالگرد شهید سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، مواد بازیافتی اعم از کارتن، کاغذ، پلاستیک، آهن، نان خشک و کتاب‌های غیر قابل استفاده را به مدرسه خود تحویل بدهند.

شورگشتی افزود: مواد بازیافتی توسط بسیج دانش آموزی از مدارس نیشابور جمع آوری و تفکیک شده و از محل فروش این مواد بازیافتی تبلت‌های دانش آموزی خریداری و به دانش آموزان محروم از آموزش‌های مجازی اهدا می‌شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی محدثه نیشابور تصریح کرد: علاوه بر دانش آموزان، دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها، مراکز فرهنگی، کسبه و مجتمع‌های پرجمعیت نیشابور نیز به پویش فرهنگی نذر هوشمند پیوستند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.