وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امید زیادی داریم که پرسپولیس از سد تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی در جام قهرمانان اسیا بگذرد و قهرمان لیگ شود، گفت: رئیس جمهور برای بازیکنان این تمی جایزه ویژه‌ای در نظر گرفته اما این سورپریز است و من هم از اینکه پاداش چیست خبر ندارم

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانی آسیا بشود/ من هم نمی‌دانم جایزه رئیس جمهور چیست

قدس انلاین:  مسعود سلطانی‌فر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره شانس ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۲۷ با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال ایران مدارک لازم را برای اثبات توانایی ایران و درخواست این میزبانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده، اظهار داشت: با توجه به ورزشگاه‌های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت‌های بالای ۳۰ هزار نفر داریم و جایگاه ما هم در فوتبال آسیا مناسب است، امیدواریم که میزبانی این مسابقات به کشورمان برسد.

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور پرسپولیس در فینال قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: امید زیادی داریم تا پرسپولیس با تدارکات خوب و شرایط مطلوبی که وجود دارد، بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی بگذرد و با یک پیروزی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و دل مردم ایران را شاد کند.

وی درباره هدیه و پاداش رئیس جمهور برای قهرمانی تیم پرسپولیسو اینکه پاداش مذکور چیست، گفت: من هم اطلاعی ندارم. فقط آقای رئیس جمهور می‌دانند اما گفتند هدیه‌ای که در شان بازیکنان تیم باشد به آنها داده خواهد شد.

سلطانی فرد در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و این شبهه که اساسنامه ممکن است مشکل داشته باشد و برخی نامزدها تایید نشوند، گفت: قرار است اول دیماه انتخابات اعلام شود و ثبت نام نامزدها هم از ۱۵ دیماه اغاز خواهد شد.  یک پروسه ۷۰ روزه است و انشا الله قبل از نیمه اسفند ماه انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است  کسانی که در انعقاد قراردا با ویلموتس دخیل بوده اند در این انتخابات شرکت نکننده م گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام.

سلطانی فر درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس هم تصریح کرد:  با توجه به وقتی که تا نیمه دی ماه داریم، وکلای فدراسیون با هماهنگی وکلای دیگری در خارج  مشغول تهیه لایحه دفاعیه نهایی  و مستندات برای ارسال به دادگاه بین‌المللی (CAS) هستند و سپس باید منتظر بمانیم تا رای نهایی صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.