۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 732282

نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با حضور در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت‌های امور خارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ دقایقی پیش آغاز شد.

نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام آغاز شد

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا، نشست‌ کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزرا و مدیران سیاسی به‌ منظور بررسی روند اجرا و موانع اجرای تعهدات توسط طرف‌های برجام از دقایقی پیش آغاز شد. 

این نشست برخلاف نشست‌های پیشین که در وین برگزار می‌شد، تحت تاثیر شرایط کرونایی به طور مجازی و به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شده است. 

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست از سوی ایران شرکت کرده و هلگا اشمید، دبیرکل اقدام خارجی اتحادیه اروپا و معاون جوزب بورل ریاست آن را برعهده دارد. 

پیش از این برخی منابع دیپلماتیک اعلام کردند که نمایندگان ایران و ۱+۴ در تاریخ ۱۶ دسامبر در نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام در خصوص آماده‌سازی‌ها برای دیداری در سطح وزیران خارجه گفت‌وگو خواهند کرد.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این درباره دستور کار کمیسیون مشترک برجام گفته بود: این نشست، یکی از نشست‌های عادی و معمول کمیسیون مشترک برجام هست که در سطح معاونین وزرا و مدیران سیاسی کشورهای طرف برجام هر ٣ ماه یکبار به منظور بررسی روند اجرای برجام و موانع اجرای تعهدات توسط طرف‌های برجام برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.