معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک۱۱۰۰ خودرو روز پنج شنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

افتتاح پارکینگ هوشمند مجد  با حضور رییس جمهور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، خلیل الله کاظمی درحاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به همراه محمد رضا کلائی شهردار مشهد از مرکز کنترل ترافیک، پایانه مسافربری امام رضا(ع) و پایانه انقلاب شهر مقدس مشهد افزود: پروژه پارکینگ مجد در محدوده منطقه ۲ شهرداری مشهد، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ متر طول و ۳۵ متر عرض در۳ طبقه احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از ۲ ورودی و خروجی مجزا، ۸ دستگاه پله و ۲ دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان از سطح خیابان برخوردار است، اظهارکرد: این پروژه با توجه به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر و بازارهای اطراف، مناسب ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.
کاظمی تصریح کرد: پارکینگ مجد که در ۳ طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار متر مربع احداث شده از ظرفیت پارک بیش از ۱۱۰۰ خودرو برخوردار است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفاء حریق، فن های تخلیه دود و آسانسور است که فردا به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: پارکینگ مجد با توجه به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که درآن بکار گرفته شده است، یکی از پارکینگ های هوشمند شهر مشهد است.
وی در ادامه افزود: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رییس جمهور از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰دستگاه مینی بوس و ۴۰۵ دستگاه تاکسی نوسازی شده نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.