مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام از توزیع هزار کیلوگرم مرغ منجمد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به نیازمندان تربت جام خبر داد.

هزار کیلوگرم مرغ منجمد به نیازمندان تربت جام توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا جمالی گفت: با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد احسان و خیرین تربت جام، مقدار یک‌هزار کیلوگرم مرغ منجمد در مناطق محروم بین خانواده‌های نیازمند و کارگرانی که در ایام بیماری کرونا با مشکل مواجه شده بودند، توزیع شد.

مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام افزود: این خدمات رسانی در راستای عملیاتی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و در قالب رزمایش ایران همدل، با هدف کمک به تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا ارائه شده است.

وی بیان کرد: ارزش مرغ‌های منجمد توزیع شده بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال بوده است که خیران می‌توانند در این شرایط سخت اقتصادی، یاریگر خانواده‌های نیازمند باشند.

جمالی اظهار کرد: امیدواریم در کنار کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد احسان و با همراهی و مشارکت خیران، بتوانیم اقدام‌های اثربخشی به منظور رفع مشکلات محرومان را انجام دهیم.

مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام در پایان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۶۸۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه توسط خیرین و نهادها به نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی و غذای گرم توزیع شده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.