هافبک ملی پوش عراقی پرسولیس با عقد قرارداد قطعی سه ساله به لیگ ستارگان قطر پیوست.

 بشار شنبه با پیراهن پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد

قدس آنلاین:  بشار رسن هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس در ابتدای فصل بیستم لیگ برتر قصد داشت پرسپولیس را ترک کرده و به القطر قطر بپیوندد. با این حال صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث مخالفت جدی کادر فنی و مدیران باشگاه شد تا رسن نتواند این تیم را ترک کند.

هافبک تیم ملی فوتبال عراق پس از توافق بر سر ماندن در پرسپولیس تا پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا، برگه‌ای را از مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه و رئیس هیات مدیره پرسپولیس دریافت کرد که طبق آن می‌تواند جمع شاگردان یحیی گل محمدی را پس از دیدار نهایی این تیم در آسیا ترک کند.

رسن نیز طبق این توافق با باشگاه القطر به توافق قطعی رسید و قرارداد سه ساله خود را نیز با آنها امضا کرد تا پس از فینال لیگ قهرمانان که در قطر برگزار می‌شود بماند و فوتبالش را در این کشور ادامه دهد.

هافبک تیم ملی عراق با مبلغ سه میلیون و ۲۷۰ هزار دلار برای مدت سه فصل به القطر پیوسته است. او در نامه‌ای رسمی به مدیران باشگاه پرپسولیس اعلام کرده است بابت حضور در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر مبلغی را از این باشگاه دریافت نمی‌کند تا همان چند دیداری هم که برای سرخ‌ها بازی کرده است رایگان محسوب شود.

جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سه جلسه طولانی مدت با بشار و مدیر برنامه‌هایش برگزار کرد اما نتوانست رضایت این بازیکن را برای ماندن در پرسپولیس جلب کند.

انتقال رسن به لیگ ستارگان قطر در حالی قطعی شد که پرسپولیس دو روز دیگر دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را برگزار می‌کند.

رسن در حالی خبر جدایی قطعی خود را به گوش هم تیمی‌هایش از پرسپولیس رسانده که مبلغ بالای پرداختی به او و رفاقت دیرینه با فرزند مالک باشگاه القطر را دلیل جدایی خود عنوان کرده است.

هافبک تیم ملی عراق به هم تیمی‌هایش قول داده است بهترین بازی خود را در فینال انجام می‌دهد تا رویای خود را با پیراهن پرسپولیس رقم بزند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.