شبکه نمایش همزمان با فرا رسیدن روز پرستار در این هفته ژانر منتخب هفتگی خود را به پخش فیلم هایی با مضمون پرستاری اختصاص داده است.

 پاسداشت پرستاران و پخش فیلم‌های خاطره‌انگیز در شب یلدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم هایی با مضمون و داستان پرستاری می پردازد. پرستارانی  که خصوصا در این روزهای کرونایی با ایثار و فداکاری، در کنار سایر کادر درمان، همچون سربازانی در میدان جنگ جان بر کف، به خدمت مشغولند. در بخش مرور آثار نیز فیلم هایی از جان تراولتا به روی آنتن می رود.

این شبکه یکشنبه ۳۰ آذر ماه در آخرین شب از فصل پاییز و شب یلدا از ساعت ۱۳ تا یک بامداد با فیلم های خاطره انگیزی چون: (شهر موش ها در ساعت ۱۳ ، شیدا در ساعت ۱۹، نقطه آغاز در ساعت ۲۱، خواستگاری در ساعت ۲۳ و عشق پردردسر در ساعت ۱ بامداد ) در کنار بینندگان خود، سفره شب چله را می گستراند. 

* نمای ایرانی:

فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۹ آذر ماه تا جمعه ۵ دی ماه: ساعت به وقت صفر، شهر موش ها، کودک شاعر، نامه ای به ناشر محترم، رسم مانده، پازل و عیالوار هستند که به ترتیب در ساعت ۱۳ پخش می شوند.

* تقدیم به پرستاران:

در ژانر منتخب، این شبکه به پخش فیلم هایی از سینمای ایران با موضوعات مربوط به پرستاران می پردازد که از شنبه ۲۹ آذر ماه تا جمعه ۵ دی ماه در ساعت ۱۹ با عناوین: "سرزمین خورشید"، "شیدا"، "پرستار"، "نجات یافتگان"، "روزهای زندگی"، "امروز" و "طلا و مس" پخش خواهند شد.

* ملاقات با جان تراولتا:

بخش صحنه گران این هفته شبکه نمایش به مرور آثار و فیلم های جان تراولتا، بازیگر برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب اختصاص دارد که عناوین این آثار که این هفته به ترتیب در ساعت ۲۱ پخش می شوند: گروگانگیری در پلهام، نقطه آغاز، زندگی روی خط، شهر دیوانه، اره ماهی، گاتی و تغییر چهره هستند.

* جذاب های نمایش:

فیلم های جذاب ساعت ۲۳ این شبکه: سرزمین ماه، خواستگاری، کد یک قاتل، سلطان کمدی، ایستگاه فضایی - سالیوت ۷، جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها و بتمن آغاز می کند هستند.

*کلاسیک هفته:

فیلم های کلاسیک این هفته به ترتیب : جاده تنباکو، توتو علیه چهارنفر، عشق پردردسر، کاراگاهان خصوصی، تبانی، انتخاب اسلحه و دست کثیف استعمار هستند که مخاطبان می توانند در ساعت ۱ بامداد به تماشای آنها بنشینند.

همچنین فیلم سینمایی "پس لرزه" محصول چین، به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله، روز جمعه ۵ دی ماه، ساعت۱۵ از این شبکه پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.