بالاخره پس از گمانه زنی‌های بسیار تصاویر رسمی Samsung Galaxy S۲۱، S۲۱ +، S۲۱ Ultra منتشر شد.

تصاویر رسمی پرچمداران "Galaxy S۲۱" به بیرون درز کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تصاویر رسمی از سری Galaxy S۲۱ به بیرون درز کرده است، تصاویر نشان می‌دهد طراحی جدیدی از عقب دستگاه ساخته شده است و انتظار می‌رود این سری در ۱۴ ژانویه رونمایی شود.

در اوایل این ماه ، شایعات مختلف ، ویدیوهای رسمی و تیزر رسمی سری Galaxy S۲۱ سامسونگ منتشر شد. اوان بلاس و Winfuture.de خبرچین محبوب دنیای فناوری اکنون تصاویر رسمی گوشی های هوشمند Galaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ + و Galaxy S۲۱ Ultra را فاش کرده‌اند.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۱ را در چهار رنگ خاکستری ، سفید ، صورتی و بنفش نشان می‌دهند، نسخه Plus در سه رنگ نقره ای ، مشکی و بنفش دیده شده و نسخه Ultra در دو رنگ مشکی و نقره‌ای ارائه خواهد شد.

تصاویر رسمی Samsung Galaxy S۲۱، S۲۱ + S۲۱ Ultra 



سری Galaxy S۲۰ که در فوریه امسال به نمایش درآمد با نمایشگرهای لبه خمیده عرضه شد. تصاویر رسمی نشان داد که گلکسی S۲۱ ، S۲۱ + و S۲۱ Ultra مجهز به نمایشگرهای تخت هستند و تا آنجا که به پنل عقب دستگاه مربوط می‌شود ، انتظار می‌رود S۲۱ از پوشش عقب پلاستیکی با ظاهری شیشه‌ای و S۲۱ + و S۲۱ Ultra مجهز به پنل شیشه‌ای باشند.

محفظه دوربین عقب سری Galaxy S۲۱ با قاب فلزی ترکیب شده است و S۲۱ و S۲۱ + دارای دوربین سه گانه در عقب هستند ، در حالی که نسخه Ultra دارای دوربین چهارگانه است.

مشخصات و ویژگی‌های احتمالی سری Samsung Galaxy S۲۱



گوشی هوشمند گلکسی S۲۱ ، S۲۱ + و S۲۱ Ultra به پنل ۶.۲ اینچی ، ۶.۷ اینچی و ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند. این دستگاه ها با رابط کاربری One UI ۳.۰ مبتنی بر اندروید ۱۱ بارگیری می شوند، در هند و اروپا نسخه های Exynos ۲۱۰۰ سه گانه S۲۱ را دریافت می‌کنند و بازارهایی مانند کره جنوبی ، چین و ایالات متحده ممکن است نسخه های Snapdragon ۸۸۸ SoC مدل S۲۱ را دریافت کنند.

سیستم دوربین سه گانه Galaxy S۲۱ و Galaxy S۲۱ + دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. از طرف دیگر ، سیستم دوربین چهارگانه S۲۱ Ultra از لنزهای سامسونگ نسل ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی ، لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی ، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و لنز گسترده ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

گلکسی S۲۱ و S۲۱ + ممکن است از دوربین های ۱۰ مگاپیکسلی در جلو برخوردار باشند ، در حالی که S۲۱ Ultra ممکن است با یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی ارائه شود. این سه دستگاه ممکن است به ترتیب دارای باتری های ۴۵۰۰ میلی آمپری ، ۴۸۰۰ میلی آمپری و ۵۰۰۰ میلی آمپری باشند، همچنین Galaxy S۲۱ Ultra اولین گوشی هوشمند سری S Galaxy است که با پشتیبانی از قلم S Pen وارد بازار می‌شود.

تا آنجا که به قیمت گذاری مربوط می‌شود ، قیمت سه دستگاه Galaxy S۲۱ ممکن است همانند مدل‌های قبلی باشد، بعلاوه بعید است خریداران سری S۲۱ در برخی بازارها شارژر را در جعبه خرده فروشی دریافت کنند. گزارش شده است که پیش سفارش‌های سری Galaxy S۲۱ در هند آغاز شده است و سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۴ ژانویه یک رویداد معرفی برای این گوشی ها برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.