هیلاری کلینتون در دفاع از مدیر کارزار انتخاباتی بایدن و معاون رئیس دفتر او درآمد که جمهوری خواهان را "یک مشت عوضی" توصیف کرده بود.

دفاع هیلاری کلینتون از عضو بددهن تیم بایدن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اهداکنندگان به کارزار انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا بارها و بارها تاکید کرده‌اند که "جنیفر اومالی دیلون"، مدیر کارزار انتخاباتی و معاون رئیس دفتر کارمندان کاخ سفید بایدن باید بابت توهین به جمهوری خواهان و به کار بردن عبارت "یک مشت عوضی" برای توصیف آنها، عذرخواهی کند.

اما هیلاری کلینتون، وزیر خارجه دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در توئیتی نوشت: افرادی که در این چهار سال بر گرد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ایستادند حالا مدعی‌اند که رنجیده شده‌اند، چون یک مدیر کارزار انتخاباتی دموکرات از واژه‌ای توهین آمیز استفاده کرده است؟ من اینطور فکر نمی‌کنم!

این اظهارات یک روز پس از آن مطرح شده که این مدیر در مصاحبه‌ای با مجله گلامور از واژگانی نامناسب در توصیف قانونگذاران جمهوری خواهی استفاده کرد که بایدن قول داده در دوران ریاست جمهوری خود با آنها همکاری داشته باشد.

وی گفته بود: رئیس جمهوری منتخب توانست با این حس مشترک با مردم ارتباط برقرار کند. در ابتدا، مردم او را مسخره می‌کردند که فکر می کنید می‌توانید با جمهوری خواهان کار کنید؟ من نگفتم که آنها یک مشت عوضی هستند. میچ مک‌کانل، رئیس جمهوری خواه سنا وحشتناک است. اما اگر این حسی که شما نمی‌توانستید آرزویش را داشته باشید، به معنای این است که نمی‌توانید آرزوی این ایده‌آل دو حزبی را هم داشته باشید؟ بایدن اما این مساله را رد کرده است.

اومالی دیلون همچنین گفت: بایدن این ایده را که وحدت، امکان پذیر است، مطرح کرد که با هم می‌توانیم قوی‌تر باشیم، ما یک کشور هستیم و به همکاری و التیام نیاز داریم و سیاستمان هم همینطور.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.