برنامه «دورهمی» با میزبانی مهران مدیری ویژه شب یلدا در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می‌شود.

برنامه‌های ویژه شبکه نسیم برای شب یلدا

قدس آنلاین: به گزارش شبکه نسیم، این شبکه با پخش ویژه برنامه کودک شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در شب یلدا سعی می کند یلدایی متفاوت همراه با خانه نشینی خلق کند.
بنا بر این گزارش کودک شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی ، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسرش، رضا شفیعی جم و... برای ساعت ٢٣ جهت پخش آماده شده است.
دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می‌شود.
شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت ٢٠ تقدیم مخاطبان خواهد کرد.
ساعت ١٩ کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم می‌زند.
ویتامین خ در ساعت١٨:٣٠ و نسیم آوا در ساعت ١٨ با پخش موسیقی های جذاب با دست پر به خانه‌های هموطنان می‌آیند.
و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه‌ها در دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد امد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.