۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 732573

فضای اتاق‌های محل اقامت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چندساعت مانده به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان از آرامش آنها برای رقم زدن یک اتفاق تاریخی و مهم دارد.

فضای اردوی پرسپولیس/ دعا، موسیقی و لبخند

قدس آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ امروز دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا را مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌کند. سرخپوشان پایتخت که در هجدهمین دوره این رقابت‌ها قصد دارند تبدیل به نخستین تیم ایرانی فاتح جام شوند در چند ساعت مانده به شروع این بازی، انگیزه و آرامش خاصی در هتل محل اقامت خود دارند.

التماس دعا از یحیی برای هر تماس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز گذشته کمترین فرصت را برای پاسخ به تماس‌های تلفنی خود داشته است. یحیی گل محمدی طی هفته گذشته بیش از ۴۰ ساعت جلسه آنالیز با دستیاران خود برگزار کرده است و بقیه زمان را نیز به گفتگو با بازیکنان و تمرینات این تیم اختصاص داده بو. با این حال یحیی که با تماس‌های بسیار زیادی از ایران روبرو بود پاسخ تعدادی از آنها را داد.

سرمربی سرخپوشان از تک تک اعضایی که با او تماس می‌گرفتند التماس دعا داشت. یحیی که از شرایط روحی بازیکنان خود راضی است وعده‌هایی را از برخی مدیران بابت پرداخت پاداش ویژه قهرمانی به آنها دریافت کرده اما از آنها خواست فعلاً برای موفقیت تیم دعا کنند.

راز و نیاز برای سلامتی و قهرمانی

بازیکنان پرسپولیس به دلیل حفظ پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توانند در طول روز ساعاتی را به اتاق‌های همدیگر بروند تا همکلام و همنشین هم شوند. از این رو اردونشینان پرسپولیس در اتاق‌های دو نفره خود وقت گذرانی می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس ساعاتی از اوقات حضورشان در اتاق‌های خود را به راز و نیاز می‌پردازند تا با آرامش بیشتری راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

موسیقی انفرادی فینال بازها

بازیکنان فوتبال معمولاً در ساعات مانده تا شروع بازی‌ها برای آرامش و بالا رفتن انگیزه‌های خود موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را گوش می‌دهند. اتفاقی که در ازدوی پرسپولیس نیز می‌افتد. شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله چند ساعت مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا هندزفری های خود را استفاده می‌کنند تا هر کدام با شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه خود به تمرکز لازم و آرامش روحی برای بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی برسند.

مکث با عکس برای بازی!

کادر فنی پرسپولیس برای گل نخوردن این تیم مقابل مهاجمان سرعتی اولسان هیوندای آنالیز نفر به نفر انجام داده است. همچنین داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز برای حفظ کلین شیت های حامد لک ضربات پنالتی بازیکنان این تیم را برایش بررسی کرده است. آنالیزهایی که در چند عکس به آنها داده شده تا لک و مدافعان پرسپولیس آنها را در چند ساعت مانده به بازی بررسی کنند.

اردوی پرسپولیس در شرایط ایده آلی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در جریان است و آنها با یک هدف مهم برای تاریخ فوتبال باشگاهی کشور وارد ورزشگاه الجنوب دوحه قطر خواهند شد تا با پیروزی بزرگ مقابل اولسان هیوندای جام را بالای سر ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.