برنامه‌های پخش آنلاین پنجمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده اعلام شد.

اعلام برنامه‌های پنجمین روز جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، این رویداد پنجمین روز خود را امروز شنبه ۲۹ آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان، مهمان و خیابانی به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده برگزار می‌کند.

در بخش صحنه‌ای پنجمین روز از برنامه‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش‌های «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه‌کرم از «تهران»، «ایستاده چون سرو به تماشای خورشید» به نویسندگی هاشم پورمحمدی و کارگردانی مرتضی اسدی‌مرام از «کرمانشاه»، «آنجا که آب ما را می‌برد» به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی محمد صادق علی‌پور از «فارس» و نمایش «نامه‌هایی به دخترم سهراب» به نویسندگی مشترک طیبه نیک‌آزاد و علی حیدری به کارگردانی علی حیدری از «آبادان» از سایت تیوال پخش می‌شوند.

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش‌ «پارک شیرین» به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی از «دانشگاه صدا و سیمای تهران» به صورت آنلاین پخش می‌شوند.
در ادامه برنامه‌های دومین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نیز نمایش «رگ» به نویسندگی و کارگردانی «ایوب آقاخانی» از «تهران» در بخش مهمان پخش می‌شود.
نمایش‌های «آرزوهای یک موش کور» به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر از «تهران» و نمایش «رکاب بزن مرد» به نویسندگی هیام احمدی و فرامرز غلامیان و به کارگردانی هیام احمدی از «اصفهان» هم در بخش کودک و نوجوان پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار بخش‌های صحنه‌ای ، دانشجویی، مهمان و کودک و نوجوان می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۲۴ هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

بخش خیابانی این دور از جشنواره هم در دومین روز اجراهای خود امروز شنبه ۲۹ آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌های «قهرمان» به نویسندگی اصغر گروسی و و کارگردانی مشترک علیرضا داننده‌فرد و اصغر گروسی از «کرج» ساعت ۱۴:۳۰، نمایش «بیست شماره آخر را من نشمردم» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از «ایلام» ساعت ۱۵:۰۰ ، نمایش «حباب زیر آب» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی علیرضا شمسی‌پور و جلال حسنوند از «اصفهان» ساعت ۱۵:۳۰ ، نمایش «علی سوت بلبلی» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی مریم دوستی‌ایرانی از «اصفهان» ساعت ۱۶:۳۰ و نمایش «دوران عاشقی » به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از «لاهیجان» ساعت ۱۷:۱۵ از سایت تیوال پخش می‌شوند.

پنجمین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه به دو شیوه زنده و آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.