نماینده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای بودجه زیارت و ارتقاء بودجه خراسان رضوی اولویت نمایندگان استان در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ می باشد.

 احیای بودجه زیارت و ارتقاء بودجه خراسان رضوی اولویت نمایندگان استان/شفاف سازی دولت درباره واریز یارانه معیشتی

محسن زنگنه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: به دنبال احیای بودجه زیارت و ارتقاء سهم بودجه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰هستیم.

وی با بیان اینکه احتمال عدم تایید کلیات لایحه بودجه سال آینده در مجلس ضعیف است، افزود: ولی احتمال برگشت قسمتی از لایحه بودجه به دولت درباره پاسخگویی به نامه مقام معظم رهبری مبنی بر برداشت بیشتر از سقف تعیین شده از صندوق توسعه ملی وجود دارد تا تغییرات لازم را اعمال و مجددا به مجلس برگرداند .

نماینده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از امروز بررسی لایحه بودجه در کمیسیون های مختلف مجلس شروع شده است و مجمع نمایندگان استان در کمیسیون های مختلف تلاش خواهند کرد که بودجه زیارت را پس از دو سال ، مجددا به لایحه بودجه برگردانند و همچنین سهم بودجه خراسان رضوی را که بر اساس استانداردهای جمعیتی و جغرافیایی  در لایحه پیشنهادی دولت عادلانه در نظر گرفته نشده است را ارتقاء دهند .

وی درباره ابهام در واریز یارانه معیشتی اخیر دولت نیز تصریح کرد: هنوز اطلاع رسانی شفافی از سوی دولت برای واریز یارانه معیشتی ۱۰۰هزار تومانی به حساب افراد اعلام نشده است و تنها دولت از واریز این یارانه خبر داده است ، از این رو وزیر کار و تعاون درباره منابع مالی این طرح و جامعه هدف آن باید توضیحات بیشتری ارائه کند تا مشخص شود به صورت دقیق این یارانه به چه افرادی تعلق گرفته است و آیا این یارانه همان طرح معیشتی کالاهای اساسی مجلس که باید به حساب ۶۰میلیون نفر واریز می شد است یا تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.