در حالی که بر اساس رنگ‌بندی رسمی شهرستان‌های خراسان رضوی که صبح امروز از طریق نرم افزار ماسک اعلام شد، مشهد به لحاظ کرونا همچنان «نارنجی» است و چهار شهرستان دیگر تغییر رنگ دادند.

مشهد همچنان «نارنجی» است/ تغییر رنگ وضعیت کرونا در ۴ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین به‌روزرسانی نرم افزار ماسک، رنگ‌بندی رسمی شهرستان‌های خراسان رضوی از امروز ۲۹ آذرماه حاکی از تداوم وضعیت نارنجی کرونا در مشهد، خلیل آباد، قوچان، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور، بجستان، بردسکن، تربت حیدریه، سرخس و کاشمر است.

همچنین در دو شهرستان بینالود و رشتخوار که هفته گذشته در شرایط زرد قرار داشتند، امروز اعلام وضعیت نارنجی شد و با فروکش تب کرونا در کوهسرخ و صالح آباد که هفته گذشته در شرایط نارنجی قرار داشتند، امروز وضعیت زرد حاکم است.

علاوه بر این شهرستان‌های درگز، کلات، چناران، فیروزه، خوشاب، تربت جام، فریمان، زاوه، باخزر، تایباد، خواف، مه‌ولات، جوین و داورزن هم شرایط زرد دارند.

بر این اساس مانند دیگر نقاط کشور، هیچ شهرستانی در خراسان رضوی، وضعیت قرمز ندارد.

گفتنی است؛ وضعیت نارنجی کرونا بیانگر شرایط پرخطر بوده به طوری که در شهرستان‌های نارنجی مشاغل سطح شغلی سه و چهار تعطیل خواهند بود، همچنین وضعیت زرد به معنای خطر متوسط است و در این شهرستان‌ها فقط سطح شغلی چهار تعطیل است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.