در آستانه میلاد حضرت زینب(س) و با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی آئین تجلیل از شهدا و مدافعان عرصه سلامت در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار شد.

تجلیل از شهدا و مدافعان سلامت در حرم امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در این مراسم با حضور دکتر محمد میرزا بیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری، دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان و جمعی از پرستاران و خانواده شهدای مدافع سلامت در محل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی زحمت کشان عرصه سلامت، نامگذاری روز پرستار در سالروز میلاد باسعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) را مناسبت بسیار پرمعنایی برای تقدیر از پرستاران دانست.

وی با ابلاغ سلام گرم تولیت معزز آستان قدس رضوی و آرزوی توفیق وسلامتی برای همه تلاشگران عرصه سلامت اظهار کرد: خادمان امام رضا(ع) خود را مدیون تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت و پرستاران زحمتکش سرزمین مان می دانند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیماری کرونا مصیبت و مشکلات فراوانی را برای کل دنیا ایجاد کرده است، گفت: در این روزهای سخت زحمات و مجاهدت های پرستاران و جهادگران عرصه سلامت برگ زرین دیگری را درتاریخ ثبت کرده است و ارزش کار این قشر از جامعه بیش از پیش نمایان شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اگر زحمات، مجاهدت‌ها و ایثارگری های پرستاران نبود جامعه بهداشت و درمان نمی توانست پایدار بماند و امروز سراسر کشور مملو از فداکاری های پرستارانی است که با جانشفانی و ایثارگری در خط مقدم سلامت بی وقفه در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی در عرصه بهداشت و درمان نیز دراین روزهای سخت کرونایی به یاری مردم شتافت و در حد وسع و توان خود تلاش کردیم تا در کنار مردم و مدافعان سلامت باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، خاطر نشان کرد: خرسندیم اعلام نماییم که در جلسات مختلف تخصصی، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زائران در محوطه حرم حدود ۹۵ درصد و خدام، مسئولان و کارکنان آستان قدس رضوی ۱۰۰ درصد اعلام شده است.

وی افزود: امیدورایم در آینده ای نزدیک شاهد برپایی جشن پایان کرونا و بازگشایی کامل حرم مطهر رضوی باشیم و زائران و مجاروان بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) همچون گذشته از توفیق زیارت حضوری برخوردار شوند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت و تلاشگران عرصه بهداشت و درمان که مجاهدانه و فداکارانه در حال تلاش هستند، تقدیر به عمل آمد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.