مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: ناوگان تریلی این شرکت به تعداد ۱۲۱ دستگاه، کار سوخت‌رسانی به استان‌های همجوار و جنوبی کشور نظیر خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را در مواقع اضطراری به عهده‌ دارد.

شرکت نفت تربت‌حیدریه تامین سوخت برخی استانهای جنوب کشوررا عهده‌دار است

به گزارش قدس آنلاین، جواد بلندی افزود: از مجموع ۱۸۸ نفت‌کش موجود این شرکت، عمر مفید ۱۲۱ دستگاه تریلی، هفت سال است و مفهوم آن تامین سوخت با ایمنی بسیار زیاد می‌باشد.
وی ادامه داد: ناوگان سوخت‌رسانی توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و از نفت‌کشهایی که متوسط عمر آنها حدود ۲۳ سال است، برای مسیرهای کوتاه استفاده می‌شود تا اختلالی در سوخت‌رسانی به خصوص در فصل سرما رخ ندهد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: با توجه به رسیدن فصل سرما، به گونه‌ای ‌برنامه‌ریزی شده است که با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا، مانعی در تلاش دست‌اندرکاران حوزه سوخت رسانی ایجاد نشود و زمستان امسال مطابق سنوات گذشته آماده خدمت‌ رسانی مطلوب به شهروندان باشیم.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کوهسرخ، کاشمر و خلیل‌آباد را زیرپوشش دارد.
منطقه تربت‌حیدریه دارای ۶۳ جایگاه عرضه سوخت، ۳۲ جایگاه سوخت سی. ان. جی و ۱۲۰ فروشندگی نفت سفید است.
ناوگان حمل و نقل منطقه تربت‌حیدریه هم دارای ۱۸۸ نفتکش است که ۱۲۱ دستگاه آن تریلی می‌باشد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.