سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ۷۶۸ دستگاه خودرو ظرف ۲۴ ساعت گذشته بخاطر تخلف از محدودیتهای مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا از جاده‌های این استان به مبدا حرکتشان بازگردانده شده‌اند.

۷۶۸ دستگاه خودرو از جاده‌های خراسان رضوی برگردانده شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست افزود: اعمال قانون بر این تعداد خودرو در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای درگیر وضعیتهای قرمز و یا نارنجی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین ظرف این مدت به ۸۱۳ راننده خودروهای دارای "پلاک غیربومی" در ورودی شهرهای با وضعیت نارنجی از سوی پلیس تذکر داده‌ شد.  

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین ظرف ۲۴ ساعت اخیر رانندگان ۳۴۱ دستگاه خودرو متخلف در قالب اجرای طرح منع رفت و آمد هریک به میزان پنج میلیون ریال جریمه شدند.
وی در ادامه به سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: شش فقره تصادف جرحی با هفت مجروح و چهار فقره تصادف خسارتی ظف همین مدت در جاده‌های استان رخ داد.  
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد، همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۲ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۵۳ هزار و ۴۴۸ نفر را در کشورمان گرفته است.  همچنین تاکنون ۸۷۵ هزار و ۹۴۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۷۶ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۹۶۲ نفر را بیمار کرده و جان یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۹۳ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است.  ۵۳ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۷۷۹ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح جهان، تاکنون درمان شده‌اند.  

در این میان آمریکا با ۱۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۳۵۳ بیمار کووید ۱۹ و ۳۲۰ هزار و ۸۴۵ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است.  پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.  

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول مبتلایان و جانباختگان پاندمی کرونا جایگاه پانزدهم را در میان کشورهای جهان دارد.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.