سخنگوی نیروی انتظامی گفت: روز گذشته- ۲۹ آذرماه- تعداد ۶۲هزار و ۵۵۹ پیامک به رانندگانی که به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا توجه نداشته اند، ارسال شد.

ارسال بیش از ۶۲ هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا

قدس آنلاین: به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری نیروی انتظامی، سردار مهدی حاجیان روز یکشنبه درباره عملکرد ناجا در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در تاریخ ۲۹ آذرماه افزود: در تاریخ ۲۹ آذرماه در راستای اجرای این طرح به۵۵ هزار و ۸۵۰ راننده تذکر لسانی و تعداد ۳۶ هزار و ۵۴۸ خودرو عودت داده شد.

وی ادامه داد: در حوزه موارد اعمال قانون نیز در راستای کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد ۴۶ هزار و ۳۴۳ خودرو، در مناطق نارنجی تعداد  یک هزار و ۳۱۳ خودرو و مناطق قرمز تعداد ۵۱ هزار و ۱۵ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند ...

حاجیان افزود: تعداد هشت هزار و ۵۳۸ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شد. همچنین  روز گذشته تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد کاهش داشته است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: از جمله اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف در ۲۹ آذرماه بازدید از ۱۸ هزار و ۶۵۸ مورد بوده است که در این راستا ۱۳ هزار و ۴۵۸ مورد تذکر و ۳۰۲ باب از صنف ها پلمب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.