۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 732799

آنها نفس می سازند

محمدعلی بهوندی

خوزستان_ برای کاستن زحمات پرستاران هم که شده دور درهمی را خط بکشیم .

آنها نفس می سازند

قدس آنلاین: وقتی سلامتی کیمیا گشت و نفسی به راحتی کشیدن غنیمتی دست نیافتنی شد در روزهایی که هراس بود و نمیدانستیم این ناخوانده مهمان کیست و چه میخواهد، در لباسی دیگر عازم خدمتی متفاوت گشت.

یکسال است که هرشبشان یلدایست طولانی بر بالین بیماران،یکسال است که فداکاریتان زبان زد خاص و عام شده است و دراین نبرد تن به تن آنقدر اوج گرفتی که ردای شهادت به تن کردی و چه زیبا گفتند رهبر انقلاب پرستاران این روزها در چشم مردم از همیشه عزیزتراند.

الفبای کارشان را از حضرت زینب (س) آموختن و به سختی درس صبر و استقامت می دهند، برای نجات نفس های بیماران نفس هایشان به شماره افتاده است، چقدر این روزها انسان به انسان بودن افتخار می کند.

خسته نباشی گر چه میدانم خستگی را خسته کردی بس که از خودت مایه میگذاری گر چه میدانم در قاموس دلت خستگی معنا ندارد.

آرامش بخشی و از خود گذشتگی ات حد مرز نداردتاجایی که تورا فرشته رحمت الهی می خوانند ای سفید پوشان صبور، در مسیر خدمت حرکت می کنند آنهایی که امروز به نامشان است ، تلاش پرستاران برای تسلای بیماران زیباترین منظره انسانی است، این منادیان انسانیت نامشان با سخت کوشی و دلسوزی عجین شده است، امسال روز پرستار حال هوایی دیگری داردخسته ای اما لبخند می زنی هنوز نگاهم به دستانت که به چشمان مهربان توست که نگران منی ...
همین کافیست تا واژه ای دیگر به اقیانوس افتخارات مردمان این سرزمین افزوده شود راه همان راه است و حال روز تقدیر از توست روزت مبارک.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.