فرماندار شهرستان طرقبه - شاندیز(بینالود) گفت: با توجه به افزایش شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در این شهرستان متاسفانه وضعیت این شهرستان دیروز یکشنبه از حالت زرد به نارنجی تغییر یافت.

وضعیت طرقبه - شاندیز از نظر شیوع کرونا از زرد به نارنجی بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی افزود: بر اساس شاخص بستری ۶ بیمار به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و اعلام در نرم‌افزار ماسک اکنون شهرستان بینالود در وضعیت هشدار نارنجی قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس تنها گروههای شغلی یک و ۲ مجاز به فعالیت در این شهرستان هستند و فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار شامل فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی، تجمعات، فعالیتهای ورزشی و کافه‌ها ممنوع است.

فرماندار بینالود گفت: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه - شاندیز، روستاهای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۱۷۵ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۴۴۸ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.