معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هیات داوران سی‌امین جشنواره استانی تئاتر برای انتخاب آثار نهایی انتخاب و معرفی شدند.

هیات داوران جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: نادر برهانی‌مرند، علی حاتمی‌نژاد و عبدالله برجسته به عنوان هیات داوران این جشنواره انتخاب شدند که داوری ۱۰ نمایش راه یافته به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده می‌گیرند.

وی اضافه کرد: «عزازیل» به کارگردانی حسین حق پرست، «کارناوال خون» به کارگردانی مهدی شمس، «یک درخت» به کارگردانی عرفان یغمایی، «ریبوت» به کارگردانی امیرحسین آژیر ارشد، «مرضیه جان» به کارگردانی مسعود قربانی، «لنز» به کارگردانی رضا بیغشی، «ملودی‌های شهرزاد مدرنیته» به کارگردانی مصطفی لعلیان، «لیلی مجنون، مجنون لیلی» به کارگردانی پوریا قصابی، «کشیده» به کارگردانی «هادی سکاکی» و «یک کمد آرامش» به کارگردانی امیرحسین روح‌نیا آثاری هستند که به مرحله نهایی این جشنواره رسیده‌اند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۴ لوح فشرده حاوی ۱۰ اثر نمایشی از شهرستان‌ها و ۲۵ اثر از مشهد در مهلت مقرر به دبیرخانه سی‌امین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ارسال شد که توسط هیات بازبینی مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت ۱۰ اثر برای داوری انتخاب شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی برگزار نمی‌شود و فقط طی روزهای آینده دو اثر منتخب از بین آثار مزبور به عنوان راه یافتگان به جشنواره تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.