فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: به دلیل افزایش تعداد موارد بستری در روزهای اخیر وضعیت شهرستان بینالود از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد.

 وضعیت طرقبه شاندیز از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی عنوان کرد: بنا بر اعلام وزارت بهداشت و با توجه به افزایش موارد بستری در روزهای گذشته، شهرستان بینالود از یکشنبه شب در وضعیت نارنجی قرار گرفت و در حال حاضر نیز وضعیت شهرستان نارنجی است.

حسینی اظهار کرد: شهرستان طرقبه - شاندیز به دلیل موقعیت حساسی که دارد از جمله مناطقی است که از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا و زودتر از سایر مناطق استان، محدودیت‌ها اعمال شد.

وی تآکید کرد: اعمال محدودیت‌ها خسارات جبران ناپذیری به اصناف شهرستان وارد کرده و بسیاری از اصناف کلا تعطیل شدند T اما با وجود این باز هم اصناف کمال همراهی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا داشته‌اند.

حسینی در رابطه با کاهش ترددها عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های تردد، حضور مردم در شهر و اماکن گردشگری حداقل ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است و از ساعت ۹ شب به بعد شهر کلا راکد است و فقط گروه‌های مجاز فعال هستند.

فرماندار بینالود ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری بیشتر مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به خصوص پرهیز از برپایی و یا شرکت در دورهمی‌ها هر چه سریعتر سیر پیشرفت بیماری نزولی شود و به روزهای عادی برگردیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.