سرپرست رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ۶۰۹ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های این استان جریمه شدند.

۶۰۹ دستگاه خودرو در جاده‌های خراسان‌رضوی جریمه شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست افزود: این تعداد خودرو در اجرای طرح منع ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی جریمه پنج میلیون ریالی شدند.
وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته راننده هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو تذکر گرفته‌ و ۹۳۹ دستگاه خودرو نیز از جاده‌های استان بازگردانده شدند.

سرپرست رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه فقره تصادف با سه مجروح و چهار فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داد.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.