بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید، مسئولیت انتخاب نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

معرفی هیئت انتخاب نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر

به گزارش قدس آنلاین، هیئت انتخاب بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر متشکل از بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید معرفی شدند.

بهمن صادق حسنی متولد ۱۳۴۱ و کارگردان تئاتر و تلویزیون است و همچنین از سال ۷۲ به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی گیلان فعالیت دارد و در ۱۵ دوره برگزاری جشنواره تئاتر فجر آثاری را در بخش صحنه‌ای و خیابانی در مقام کارگردان به صحنه برده است. «آفرینش از نوع دیگر»، «عزیز و نگار»، «آبادی هفتم»، «نوروز بل»، «دعای آفتاب» و... تعدادی از آثار اجرا شده به کارگردانی اوست.

سیروس همتی متولد ۱۳۵۱ طراح صحنه، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. بازی در سریال‌های «خاک سرخ»، «آشپزباشی»، «ماتادور»، «خداحافظ بچه» و نمایش‌های «خانمچه و مهتابی»، «دزدآب»، «چشم به راه میرغضب»، «بلوط‌های تلخ»، «ترن» و کارگردانی تئاترهای «اسب تهران»، «ما سه نفر بودیم»، «هفتاد و پنج هزار تهران» و... از جمله سوابق حرفه‌ای این هنرمند است.

الهه پورجمشید متولد ۱۳۶۴ و بازیگر تئاتر و سینماست و در رشته تربیت بدنی و فیلمسازی تحصیل کرده و سابقه بازی در نمایش‌های «شعبده و طلسم»، «میراث»، «خاطره‌ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود»، «غروب ذوالفقار»، «پل»، «سبدی پر از ماه گم شده»، «بچه‌های ما»، «خواب آرام»، «مارمالاد»، «پنجره شکسته»، «نوک مگسک زیر دشمن» و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.