مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از جابجایی یک میلیون مسافر از طریق پایانه های مسافربری در آذر ماه امسال خبرداد.

جابجایی یک میلیون مسافر از طریق پایانه های مسافربری در آذر ماه / تب سنجی و کنترل سلامت مسافران هنگام ورود به مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در این خصوص گفت: از ابتدای آذر تا ۳۰ آذر ماه امسال یک میلیون و ۱۳۰ هزارو ۴۸ مسافر از طریق پایانه های مسافربری به مشهد وارد و یا از مشهد خارج شده اند.

وی افزود: این درحالی است که آذر ماه سال گذشته یک میلیون و ۴۹۲ هزارو ۱۶۸ مسافر از طریق پایانه های مسافری شهرداری جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش حدود ۹ درصدی مسافر در آذر ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته است، اضافه کرد: براساس آمار بیشترین حجم مسافر مربوط به سفرهای داخل استان بوده است.

قربانی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی اماکن و اتوبوس ها به شدت اجرا و مسافران قبل از ورود به شهر تب سنجی و کنترل می شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: همچنین از سوار شدن مسافر بدون همراه داشتن کارت ملی و ثبت در سامانه ویژه کنترل سابقه ابتلا به بیماری کرونا در کلیه پایانه های مسافربری شهرداری مشهد جلوگیری می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.