استاندار خراسان رضوی همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با خانواده‌های شهدای مدافع سلامت دیدار و گفت‌وگو کرد.

تأکید استاندار خراسان رضوی بر تعیین تکلیف پرونده شهدای مدافع سلامت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب دا، محمدصادق معتمدیان با حضور در منزل مرحوم دکتر محمد سالاری و مرحومه ننه صحافی مقدم که در جبهه مبارزه با کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند، با خانواده شهدای مدافع سلامت دیدار و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه ایثار و فداکاری کادرهای بهداشتی و درمانی در مسیر مبارزه با کرونا کم نظیر است، تصریح کرد: بدون شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی و پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

مرحومه ننه صحافی مقدم از پرستاران بیمارستان امید بود که در زمان همه‌گیری ویروس کرونا و نیاز به پرستاران در بیمارستان‌های ریفرال کرونایی برای خدمت به بیماران در بیمارستان شریعتی اعلام آمادگی کرد که در این مسیر به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد و پس از طی دوره بیماری، به لقاء الله پیوست.

دکتر محمد سالاری نیز از پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته بود که در مسیر ارائه خدمت به بیماران کرونایی مبتلا به این بیماری شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.