لپ‌تاپ دل XPS ۱۳ ۹۳۱۰ با پردازنده‌های نسل ۱۱ Intel Core به تازگی عرضه شده است.

مشخصات لپ‌تاپ جدید "Dell" با پردازنده نسل ۱۱ اینتل +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اوایل ژانویه امسال ، شرکت Dell لپ تاپ XPS ۱۳ ۲۰۲۰ را راه اندازی کرده بود. اکنون این سازنده معتبر رایانه شخصی، لپ تاپ جدید خود را با جدیدترین پردازنده اینتل عرضه کرده است.

لپ تاپ های XPS محبوب ترین پیشنهادات برند Dell هستند و جدیدترین محصول آن XPS ۱۳ ۹۳۱۰ است. این دستگاه، سخت افزاری قدرتمند دارد و از طراحی ممتازی برخوردار است. XPS ۱۳ ۹۳۱۰ با توجه به مشخصات داخلی و نمایشگر در دو پیکربندی ارائه می شود. بیایید نگاهی به این لپ‌تاپ جدید بیندازیم:

مشخصات و ویژگی‌های Dell XPS ۱۳ ۹۳۱۰



لپ تاپ Dell XPS ۱۳ ۹۳۱۰ دارای صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی است که صفحه نمایش InfinityEdge نامیده می‌شود. این لپ تاپ در نسخه‌های FHD + و نمایشگر ۴K ارائه می‌شود که دارای روشنایی ۵۰۰ نیت و پشتیبانی از HDR و Dolby Vision است. این دستگاه با استفاده از آلومینیوم تراش خورده ، الیاف کربن ، الیاف بافت شیشه ای و محافظ خوب Corning Gorilla Glass طراحی شده است. برای داشتن حداکثر قدرت و حداقل وزن ، طراحی لپ تاپ اینگونه است، درضمن این لپ تاپ ها دارای صفحه کلید با نور پس زمینه هستند.

در داخل دستگاه ، Dell XPS ۱۳ ۹۳۱۰ جدیدترین چیپ ست‌های نسل یازدهم اینتل را در خود جای داده است. خریداران میتوانند بین پردازنده های Core i۷ یا Core i۵ یکی را انتخاب کنند. نسخه اول دارای ۱۶ گیگابایت RAM LPDDR۴x RAM و حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی SSD است و نسخه i۵ با ۸ گیگابایت RAM داخلی و ۵۱۲ گیگابایت SSD ارائه می شود. هر دو مدل به یک گرافیک مجتمع Intel Iris Xe مجهز شده اند.



لپ تاپ Dell XPS ۱۳ ۹۳۱۰ مجهز به چهار میکروفون داخلی است. این دستگاه با Windows Hello و Cortana یکپارچه است که از فاصله ۱۴ فوت به صدای کاربر نیز پاسخ می دهد. گزینه های اتصالات روی دستگاه شامل WiFi ۶ ، بلوتوث ۵.۱ ، دو درگاه Thunderbolt ۴ ، جک ۳.۵ میلی متری و شیار کارت microSD است.

ادعا شده مدل Dell XPS ۱۳ ۹۳۱۰ FHD با ۱۴ ساعت عمر باتری پشتیبانی می شود و مدل ۴K دارای حداکثر ۸ ساعت عمر باتری است.

قیمت لپ‌تاپ دل XPS ۱۳ ۹۳۱۰

مدل Dell XPS ۱۳ ۹۳۱۰ Core i۵ دارای قیمت ۲۰۴۹ دلار است و اکنون برای خرید در فروشگاه های اختصاصی دل و آمازون در دسترس است. قیمت نسخه Core i۷ حدود ۲۹۲۵ دلار است و در ژانویه ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود. هر دو لپ تاپ در دو گزینه رنگی نقره ای پلاتینی با فیبر کربن سیاه و Frost با بافت شیشه ای Arctic White ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.