یزد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزدگفت: میزان تولید سالیانه گوشت مرغ در استان یزد ۶۵هزار تن است که به طور متوسط روزانه بیش از ۱۷۰ تن مرغ، تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد

 تولید روزانه ۱۷۰ تن مرغ گوشتی در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ، سید جمال سجادی پور با بیان این خبر اظهارداشت : از ابتدای ماه آذر بر اساس اطلاعات سامانه بازارگاه ، مرغداران استان بین ۶۰ تا ۷۰ درصد تولیدات خود را با توجه به نهاده های دریافتی تحویل داده اند .

وی افزود: بر این مبنا به طورمیانگین روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ جهت توزیع در بازار به قیمت مصوب ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان تحویل سازمان صمت می گردد .

سجادی پورتصریح کرد: ظرفیتهای خوبی در استان به لحاظ تولید گوشت مرغ ایجاد شده بطوریکه هم اکنون بیش از نیمی از گوشت مرغ تولیدی استان به استانهای دیگر صادر می شود.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در حال حاضر به صورت هفتگی لیست واحدهای مرغداری که تولیدات آنها به مرحله کشتار می رسد جهت انجام تعهدات براساس نهاده های دریافتی آنالیز شده تا با همکاری و همراهی مرغداران و تشکل های مربوطه مشکلی در خصوص بازار مرغ استان و افزایش قیمت مصوب به وجود نیاید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.