مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: کرایه ثابت برای تاکسی‌های مبادی ورودی مشهد، اطراف حرم مطهر رضوی و همچنین ۳۲ خط تاکسیرانی تعیین شد.

تعیین کرایه ثابت برای تاکسی‌ها در مشهد
به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای بالا بردن اعتماد بین تاکسیرانان و مسافران اقدام به مشخص کردن کرایه ثابت برای تاکسی‌ها در مبادی ورودی از جمله راه آهن، فرودگاه، پایانه مسافربری، چهار خط اطراف حرم رضوی و ۳۲ خط تاکسیرانی سطح شهر کرده ایم که این مبالغ در تابلوهای ابتدای خطوط و داخل تاکسی‌ها نصب شده است.
او افزود: در حال حاضر متوسط عمر ناوگان تاکسیرانی مشهد حدود ۴ تا ۴ و نیم سال است اما باید بتوانیم امسال نوسازی بیشتری انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت خودرو و ابطال مصوبه تعیین عمر ۱۰ سال برای اسقاط تاکسی‌های سدان، نوسازی تاکسی‌ها با چالش مواجه شده است؛ با این حال شهرداری مشهد تنها شهرداری در کشور است که وام ۷۰ میلیون تومانی قرض الحسنه برای نوسازی ناوگان به تاکسیرانان پرداخت می‌کند.

نوسازی ۵۶۰ تاکسی با دریافت وام ۷۰ میلیون تومانی از شهرداری

احمد رمضانی فرخد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تا کنون بیش از یک هزار تاکسیران برای دریافت این وام ثبت نام کرده اند که بیش از ۷۰۰ نفر در بانک تشکیل پرونده داده و ۵۶۰ تاکسی نوسازی شده اند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.