فرماندار خواف گفت: ابعاد محتلف شخصیتی و رشادتهای شهید سلیمانی باید در جامعه و برای نسل جوان تبیین شود.

ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی باید برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین سنجرانی افزود: باید افکار و ابعاد شخصیت شهید سلیمانی در زمینه های نظامی، جهادی، امنیتی، مقابله با ترفندهای گروههای تکفیری، استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنها در سطوح ملی و بین المللی و منطقه ای بازشناسی شود.

وی ادامه داد: کنگره و قرارگاه شهید سلیمانی رسالت خطیری در این زمینه بر عهده دارد و باید با بهره گیری از ظرفیتهای گوناگون فرهنگی این مهم تبیین و معرفی شود.

فرماندار خواف گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت فراجناحی و فراملیتی با رشادتهای بسیار در مقابله با معاندان و گروههای تکفیری معادلات کشورهای استکباری برای ایجاد ناامنی در منطقه را بر هم زد.

وی افزود: بر این اساس مسلمانان و فرق اسلامی، ایزدی های عراق، مسیحیان سوریه و سایر ادیان در نقاط مختلف جهان مدیون فداکاریها و از خودگذشتگی های این شهید سرافراز هستند.

سنجرانی ادامه داد: شهید سلیماتی اقدامات  ارزشمندی در دفاع از انسانیت و آزادگی ملل کشورهای همجوار انجام داد و رد پای اقدامات خستگی ناپذیر وی در برابر ترفندهای مستکبران طی سالهای گذشته در چچن، بوسنی و هرزگوین، سوریه و عراق دیده می شود.

وی گفت: سردار سلیمانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در دفاع از حریم و تمامیت ارضی کشور طی دوران دفاع مقدس در غرب و جنوب غرب ایران از خود به یادگار گذاشت و در بیشتر عملیاتها حضور داشت.

فرماندار خواف افزود: شهید سلیمانی در فرماندهی قرارگاه ثارالله که به دستور رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان ایجاد شده بود، نقش محوری در ایجاد امنیت پایدار و مقابله با سوداگران مرگ در استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بر عهده داشت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در مبارزه با اشرار که با حمله به کیان و زندگی مردم این استانها دست به گروگان گیری می زدند و عملیات انتحاری انجام می دادند، رشادتهای بسیار انجام داد.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا با شلیک پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.