پخش دو سریال رادیویی با موضوع رشادت های شهید سردار قاسم سلیمانی از شنبه در شبکه های رادیویی نمایش، ایران و معارف آغاز می شود.

آغاز پخش ۲ سریال رادیویی جدید درباره سردار سلیمانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «صور از خاور» که به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است به فعالیت های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای امنیت خاورمیانه می پردازد.

این سریال رادیویی به کارگردانی میرطاهر مظلومی، نویسندگی پوریا موسوی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه، ششم دی ماه ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

همچنین سریال رادیویی «فرمانده قاسم» به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی مهرداد عشقیان به سفارش رادیو معارف در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال رادیویی برگ هایی از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۱۸ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد از رادیو معارف پخش می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.