حجت الاسلام عباس محمدحسنی بابیان اینکه حساب دولت‌های ترسو و نامشروع را از دولت‌های مجاهد و مومن حامی فلسطین باید جدا کنیم گفت: قبح ارتباط با رژیم صهیونیستی در میان ملت‌ها هرگز با بازی‌های سیاسی آمریکا و چند کشور منطقه نمی‌ریزد.

قبح عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل با بازی‌های سیاسی نمی‌ریزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی ارتش حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در پاسخ به سوالی درباره توافق اخیر حاکمان برخی کشورهای مسلمان از جمله مراکش، امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و اینکه برخی بر این باورند که این توافق برای نزدیکی اسرائیل به ایران انجام شده است، گفت: البته آنها هرچه قدر به ما نزدیک تر می‌شوند برای خود خطر بیشتری می‌آفرینند.

وی عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی را چیز جدیدی ندانست و گفت: اعلام عمومی این روابط نو است اما خود روابط نو نیست. این فقط رونمایی از روابط پنهانی است که از سال‌های قبل بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص اهداف این عادی سازی روابط نیز گفت: آنها چند هدف از این عادی سازی دارند، یکی از اهداف آمریکا از بین بردن قبح ارتباط با رژیم صهیونیستی است که قبح آن شاید در میان دولت‌های نامشروع بعضی از کشورهای منطقه بریزد اما قبح ارتباط با رژیم صهیونیستی در میان ملت‌ها هرگز با این بازی‌های سیاسی نمی‌ریزد.

محمدحسنی تاکید کرد: جوانان متدین و انقلابی کشورهای اسلامی هرگز به این ننگ تن نمی‌دهند و حساب دولت‌های ترسو و نامشروع را از حساب دولت‌های مجاهد و مومن حامی فلسطین باید کاملاً جدا کنیم. این قبح نه تنها نمی‌ریزد بلکه ملت‌های اسلامی را مصمم‌تر هم می‌کند چراکه غیرت دینی اجازه نمی‌دهد انسان در برابر زیاده خواهی‌های دشمن آرام بنشیند.

وی با اشاره به تلاش رئیس جمهور فعلی آمریکا برای استفاده از عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی در رقابت‌های انتخاباتی، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده گفت: ترامپ در فضای انتخاباتی نیاز داشت مزیت‌هایی داشته باشد و می‌خواست امتیازگیری کند و بگوید موفق بوده و برای این موضوع چند کشور کوچک را با رژیم صهیونیستی پیوند زده و رونمایی کرده که در فضای انتخاباتی دستش پر باشد، که البته این اقدام هم کمکی به او نکرد، این اقدامات عمر بسیار کوتاهی دارد و حضرت آقا هم فرمودند: که طولی نخواهد کشید که افشای این رابطه رسوایی‌های زیادی برای حاکمان این کشورها در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.