سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از آماده‌باش نیروها و تجهیزات خدمات شهری، در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش باران و برف،کاهش قابل توجه دما و یخبندان معابر شهری خبر داد.

 آماده باش نیروهای خدمات شهری، در پی هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور آمادگی مقابله با هرگونه مشکلات احتمالی ناشی از این بارش ها از عصر امروز ۴۰ دستگاه بیل برف روب، ۲۶ دستگاه نمک‌پاش و محلول پاش مکانیزه، ۵۶ دستگاه خاور و کامیون، ۲۰ دستگاه وانت نمک پاشی دستی و ۳۲ دستگاه گریدر به حالت آماده باش درآمدند.

 وی افزود : علاوه بر تجهیزات یاد شده،  ۴۸ اکیپ ویژه سطوح شیبدار، ۸۳۲ کارگر در شیفت عصر و ۲۳۱۲ کارگر در شیفت شب نیز، به حالت آماده باش مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود.

 رهنمایی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محسوس دما و یخبندان احتمالی در سطح شهر، از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در فعالیت برف روبی مقابل منازل و معابر فرعی با پاکبانان پرتلاش خدمات شهری همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.