۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 733373

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مقابل نساجی مازندران به تساوی دست یافت.

پرسپولیس از شکست گریخت

قدس آنلاین: در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار، بازی تحت تاثیر کیفیت زمین که به خاطر بارش باران، شرایط مطلوبی نداشت و برخی فضاها دچار آبگرفتگی شده بود قرار گرفت. با این حال در همین دقایق شاگردان گل‌محمدی با طراحی حملاتی از سمت راست و چپ دروازه نساجی را با تهدید روبه‌رو کردند اما عملکرد خوب مدافعان حریف اجازه نداد فرصت خوبی رای دروازه خلق شود.

در ادامه این دیدار، بازی در میانه زمین جریان داشت و تیم‌ها نتوانستند فرصت گل چندانی  روی دروازه‌ها خلق کنند. البته در این میان سفید پوشان پرسپولیس بهتر از حریف بازی کردند و در برخی مواقع می‌توانستند فرصت گلزنی ایجاد کنند که موفق نبودند.

در دقیقه ۳۹، کنعانی‌زاده‌گان سمت راست محوطه جریمه تیمش روی کریم اسلامی مرتکب خطا شد که داور او را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه یاران نساجی با استفاده از این فرصت، توپ را روی دروازه ارسال کردند و مجتبی بیژن در دقیقه ۴۱ با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد.

پرسپولیس در نیمه دوم سراپا حمله شد و سرانجام سیامک نعمتی در دقیقه ۸۵ توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

نساجی با این تساوی ۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. پرسپولیس هم با ۹ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد. البته پرسپولیس نسبت به تیم‌های بالای جدول سه بازی معوقه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.