نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی راهبرد نظام سلطه را در منطقه به چالش کشید.

شهید سلیمانی نظام سلطه را به چالش کشید

به گزارش قدس آنلاین، محمد صفایی‌دلویی  افزود: شهید سلیمانی با انسجام بخشی به جریان مقاومت در قالب فاطمیون و زینبیون متشکل از مجاهدان افغانستانی و پاکستانی، حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و مدافعان حرم از ایران جبهه واحدی برابر گروهکهای تکفیری در منطقه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: جریان مقاومت کشورهای اسلامی با هدایت شهید سلیمانی ترفندها و نقشه های مستکبران و ایادی وابسته به آنان را شکست داد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید طی ۴۰ سال گذشته در دفاع مقدس و در مبارزه با ایادی استکبار و گروههایی نظیر طالبان در افغانستان و داعش در سوریه و عراق نقش محوری داشت.

صفایی افزود: استکبار جهانی و ایادی آنها برای مقابله با ارزشهای اسلامی سعی کردند با حمایت از گروههای تکفیری و داعش و طالبان در سوریه ، عراق و افغانستان پرچمدار معرفی اسلام خشن شوند.

وی بازشناسی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را از ضرورتهای جامعه ذکر و تاکید کرد: همه بخشها باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند و به ویژه در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند فرهنگ و تفکرات خود را در قالب مکتبهای مختلف معرفی کنند ما باید طلایه‌دار معرفی "مکتب شهید سلیمانی" باشیم.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی برای جامعه و جوانانمان بسیار درس‌آموز است زیرا مکتب مقاومت، اخلاص و مجاهدت در راه اعتلای ارزشهای اسلام و استکبارستیزی است.

صفایی افزود: عزت و اقتدار و امنیت پایدار کشور ما در عرصه ملی و بین المللی مدیون رشادتهای شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/

منبع:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.