معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت:۴۵ درصد راه های روستایی بخش رضویه مشهد خاکی هستند و با بارش برف و باران مسدود می شوند.

خاکی بودن ۴۵درصد راه های روستایی بخش رضویه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی برامکی  اظهار کرد: دیشب سرعت وزش باد در شهر مشهد به ۵۲ کیلومتر در ساعت رسید که تعدادی اسکلت آهنی،دیوار و داربست در ساختمانهای در حال ساخت به دلیل عدم پایداری سقوط کردند اما کسی در این حوادث آسیب ندید.

وی ادامه داد: مسوولان اجرای طرحهای ساختمانی می بایست پیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام می‌کردند.

معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: طی بارش برف و وقوع کولاک شب گذشته و انسداد مسیر مشهد - کلات یک دستگاه اتوبوس مسافربری عازم مشهد در محدوده گردنه گوجگی دچار مشکل شد که با کمک نیروهای امدادی مسافرانش بدون حادثه به مشهد رسیدند.

برامکی افزود: معمولا در روزهای برفی در ۲ گردنه برف‌گیر رباط سفید در جاده مشهد -تربت حیدریه و گوجگی در جاده مشهد-کلات مشکلاتی برای تردد به وجود می آید که خوشبختانه دیروز با مشکل حادی مواجه نشدیم.

وی همه راههای روستایی شهرستان مشهد را باز اعلام کرد و ادامه داد: ۴۵ درصد از راه های روستایی در بخش رضویه مشهد خاکی است و در پی وقوع بارش شدید باران و یا برف و کولاک به سرعت بسته می شود اما در حال حاضر مشکلی در این خصوص در محورهای یاد شده وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.