مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نخستین کمیسیون پزشکی حضوری جانبازان پس از شیوع کرونا به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

کمیسیون پزشکی جانبازان در مشهد حضوری برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی در حاشیه برگزاری این کمیسیون پزشکی در مشهد افزود: در این کمیسیون ۷۰۰ پرونده شامل ۳۰۰ پرونده با حضور شخص ایثارگر و ۴۰۰ پرونده مراقبت پرستاری به صورت غیرحضوری توسط تیم پزشکی متخصص با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری چند کمیسیون پزشکی غیرحضوری در مشهد برگزار شده است ادامه داد: تیم ۱۱ نفره کمیسیون پزشکی متشکل از ۱۰ پزشک متخصص استانی و کشوری شامل متخصصان چشم و گوش و حلق و بینی، ارتوپد، جراح عمومی، اعصاب و روان، شیمیایی، ریه و آسیب های عمومی و یک دبیر بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بررسی برخی از پرونده‌ها به صورت غیرحضوری ممکن نبود لذا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و درخواست‌های مکرر جانبازان، این کمیسیون به صورت حضوری برگزار شد.
کمیسیون پزشکی حضوری در سه روز متوالی از سوم تا پنجم دی ماه در دو نوبت صبح و بعداظهر در حسینیه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.