دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: تا پایان سال جاری هزار و ۵۰۰ نفر به ظرفیت مراکز نگهداری معتادان متجاهر در این استان استان افزوده می‌شود.

۱۵۰۰ نفر به ظرفیت نگهداری معتادان در خراسان رضوی افزوده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین صالحی افزود: در حال حاضر ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در یک مرکز سبزوار و ۹ مرکز در مشهد ۲ هزار نفر است.  

وی به مرکز نگهداری در حال احداث حسن آباد اشاره و بیان کرد: با تکمیل این مرکز سه هزار نفر به ظرفیت نگهداری معتادان در این استان افزوده می شود اما تا پایان سال فاز یک این طرح به ظرفیت ۵۰۰ نفر با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: با تکمیل دیگر مراکز در حال ساخت در مشهد و شهرستانها یک هزار نفر دیگر به ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر استان افزوده می شود.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا حدود ۸۰۰ نفر از ظرفیت موجود نگهداری معتادان در استان کاسته شده و این ظرفیت به ایجاد مرکز قرنطینه اختصاص یافته یا به خاطر ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در مراکز از مجموع تختها کاسته شده است.  

به گزارش استانداری خراسان رضوی، استاندار این استان در بازدید از مرکز در حال ساخت حسن آباد برای نگهداری معتادان متجاهر بر تسریع در روند اجرایی این مرکز تاکید کرد.
محمدصادق معتمدیان در این بازدید در جریان آخرین وضعیت روند اجرا و تکمیل پروژه قرار گرفت و تصمیماتی برای ادامه عملیات عمرانی فازهای بعدی مرکز اتخاذ شد.
این مرکز با مشارکت استانداری خراسان رضوی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و شهرداری مشهد در حال ساخت است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.