رئیس مرکز تعویض پلاک مؤسسه راهگشای خراسان رضوی گفت: روزانه ۱۲۰۰ خودرو در مراکز تعویض پلاک در مشهد شماره‌گذاری می‌شود.

افزایش ۱۰ درصدی شماره‌گذاری خودرو در مشهد
به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ کاظم قدیمی رئیس مرکز تعویض پلاک مؤسسه راهگشای خراسان رضوی گفت: روزانه ۱۲۰۰ خودرو در مراکز تعویض پلاک شماره یک "بولوار ساجدی" و شماره ۲ "طرق" مشهد شماره‌گذاری می‌شود.
 او افزود: باتوجه‌ به محدودیت‌ها و تعطیلی‌هایی که امسال به‌دلیل جلوگیری از شیوع کرونا داشتیم، فعالیت مراکز از شش اردیبهشت‌ ماه شروع شد و تعطیلی‌هایی هم در ماه‌های گذشته داشتیم که باوجود این تعطیلی‌ها، تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها نسبت به سال گذشته در مشهد حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس مرکز تعویض پلاک مؤسسه راهگشای خراسان رضوی ادامه داد: این آمار به استثنای روزهای تعطیل است. چنانچه روزهای تعطیلی که بخاطر کرونا مراکز تعطیل بوده‌اند را محاسبه کنیم، با کاهش شماره‌گذاری نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم.

سرهنگ قدیمی بیان کرد: آمار مراجعه به مراکز تعویض پلاک در ماه‌های آخر سال به‌ویژه اسفندماه افزایش می‌یابد که امیدواریم باتوجه‌ به شرایط کرونایی، مردم امسال خریدوفروش‌های خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.
او تصریح کرد: به همشهریان عزیز یادآوری می‌کنیم که از ۲۹ شهریورماه، روند مراجعه به مراکز تعویض پلاک و نوبت‌دهی اینترنتی شده است تا مردم در ساعت تعیین‌شده به مراکز مراجعه کنند و بدون معطلی و اتلاف وقت در صف‌های طولانی، در صورت کامل‌بودن مدارک کار خود را در کمتر از یک ساعت انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.