به روزرسانی iOS ۱۴.۳ باعث می‌شود بسیاری از شارژرهای سیمی و بدون سیم از کار بیفتند.

مشکلات جدید در به‌روزرسانی IOS ۱۴.۳ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که به روزرسانی اخیر iOS ۱۴.۳ اپل باعث ایجاد مشکلاتی در شارژ دستگاه شده است. این گزارش‌ها ادعا می‌کنند که پس از به روزرسانی ، تعداد زیادی شارژر بی سیم مغناطیسی هم از کار می افتند، اپل نسخه رسمی iOS ۱۴.۳ را در تاریخ ۱۵ دسامبر منتشر کرد و علاوه بر پشتیبانی از  Apple Fitness + و AirPods Max ، آیفون ۱۲ دو سیم کارته و دیگر به روزرسانی‌های مهم ، امکان شارژ بی سیم را نیز برطرف می‌کند. علاوه بر این، این مسئله عدم توانایی شارژ آیفون با حداکثر توان شارژ را برطرف می‌کند. در ماه اکتبر ، اپل سری آیفون ۱۲ را راه اندازی کرد و این شرکت همچنین پشتیبانی جدید بی سیم MagSafe را نیز معرفی کرد.

این مشکل به روز رسانی فقط شارژر بی سیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تعداد کمی هنوز هم مشکل دارند. از هم اکنون ، هیچ بیانیه رسمی از طرف اپل در مورد این موضوع اعلام نشده است، ما هنوز نمی دانیم آیا مشکلی برای این موضوع وجود دارد که اپل آن را به عنوان یک مسئله جدی در نظر می‌گیرد یا خیر.

چند روز پس از عرضه آیفون ۱۲ ، پیام شارژ MagSafe رونمایی شد و این اولین انتخاب برای تعداد زیادی از لوازم های جانبی شارژ بی سیم مغناطیسی است. در حال حاضر ، به دلیل به روزرسانی نسخه iOS ۱۴.۳ ، شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی از کار خواهند افتاد. البته تاکنون این پدیده بیشتر در برخی از دستگاه‌های مجهز به شارژ بی سیم گزارش شده است.

به‌روز رسانی iOS ۱۴.۲ تنها در مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند ۵۰ درصد باتری شما را تمام کند

در اوایل این ماه ، گزارش هایی وجود داشت که به روزرسانی iOS ۱۴.۲ باعث برخی از مشکلات مصرف زیاد برق و باتری شده است. جزئیات جدیدی در مورد مشکل تخلیه سریع باتری در iPhone ادامه دارد و کاربران تأیید کرده اند که مشکلات پس از نصب به روزرسانی iOS ۱۴.۲ آغاز شده است.

برخی از کاربران قبلاً گزارش داده بودند که گوشی‌های هوشمند آنها یک شبه ۲۰ تا ۴۰ درصد باتری خود را از دست می‌دهد. اکنون گزارش‌هایی مبنی بر تخلیه گوشی‌های هوشمند آنها حدود ۵۰ ٪ فقط در ۳۰ دقیقه استفاده وجود دارد. چه اینکه، حتی در صورت استفاده از شارژر آهسته، گوشی هوشمند خیلی سریع شارژ می‌شود. این بروز رسانی در گوشی هوشمند اپل ممکن است سطح شارژ صحیحی را نشان ندهد، به همین دلیل است که به سرعت شارژ و تخلیه می‌شود.

این مشکلات اغلب در مدل های قدیمی آیفون مانند iPhone XS ، iPhone ۷ ، iPhone ۶s و iPhone SE وجود دارد، همچنین دارندگان iPad Pro ۲۰۱۸ با iPadOS ۱۴.۲ مشکلاتی را گزارش کردند. امیدوارم که اپل اشکالات موجود در iOS ۱۴.۳ و iPadOS ۱۴.۳ را برطرف کند که به زودی منتشر خواهد شد. اگر هنوز iPhone یا iPad خود را به iOS ۱۴.۲ یا iPadOS ۱۴.۲ به روز نکرده اید ، بهتر است از این به روزرسانی صرف نظر کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.