باشگاه بم در مورد داوری دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه تند باشگاه بم در اعتراض به داوری فوتبال زنان/ "لیگ مهندسی شده است"

به گزارش قدس آنلاین هفته پنحم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه، ۵ دی برگزار شد که طی آن تیم شهرداری بم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مقابل ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسید. بم در این دیدار یک گل به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد.

در پی این اتفاق باشگاه بم بیانیه‌ای صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

اگر نمی‌خواهید بم قهرمان شود بگویید همین الان از ادامه مسابقات انصراف می دهیم. تیم فوتبال شهرداری بم که پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان محسوب می‌شود مظلوم واقع شده است.تیمی که بدون نفوذ در فدراسیون و وزارت کار خود را دنبال می‌کند در حقش جفا می‌شود.

تیم بم مدیر فدراسیون نشین و پول آنچنانی بیت المال هم ندارد و تنها جسورانه در زمین مسابقه می‌جنگد. تیم‌هایی که پول بیت المال را در جیب دارند جوری ریخت و پاش کرده‌اند و با قدرت به نفوذ خود در فدراسیون جولان می‌دهند که حق تیم‌های دیگر را می‌خورند.

 اگر دوستان می‌خواهند بم قهرمان نشود و حق تیم و مردم خوب بم را در روز پنج دی، که برای نه تنها بمی‌ها بلکه برای کل مردم ایران روز خاصی بشمار می‌رود، اینگونه ضایع کنند، داور سر تیم را در زمین ببرد و به ناحق گل صحیح و درست تیم را مردود اعلام کند، بگویند تا ما همین الان از مسابقات مهندسی شده برای قهرمانی یک تیم  مشخص انصراف دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.