عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ثبت بودجه زیارت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰را به عنوان یکی از اولویت های مهم در کمیسیون تلفیق مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 ثبت بودجه زیارت در لایحه سال ۱۴۰۰را پیگیری خواهیم کرد

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ثبت بودجه زیارت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰را به عنوان یکی از اولویت های مهم  در کمیسیون تلفیق مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حذف بودجه زیارت به نوعی بی توجهی آشکار به موضوع زائر و زیارت است، افزود: بودجه زیارت به شهرهای مذهبی اختصاص دارد و ما تلاش می‌کنیم با همراهی سایر نمایندگان بویژه نمایندگان استان های زائر پذیر در کمیسیون تلفیق و صحن علنی  بودجه زیارت را احیا کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: اختصاص ردیف مستقل برای موضوع زیارت در بودجه،  برای توسعه و تقویت زیرساخت های مرتبط با امر زیارت و مدت حضور زائران در شهرهای مذهبی در حوزه های مختلف امری ضروری است که متاسفانه دولت در سومین سال متوالی از آن غلفت کرده است.

نماینده کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان داشت : در حال حاضر در مرحله بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰در کمیسیون تلفیق هستیم و اگرچه نظر برخی از نمایندگان بر اصلاح  لایحه و تصویب کلیات آن است اما به عقیده تعداد دیگر از جمله ما این است که لایحه پیشنهادی دولت قابل دفاع نیست و باید رد شود زیرا این بودجه مسائل زیادی را برای کشور در سال آینده بوجود خواهد آورد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.