مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بزودی با حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی بخش عظیمی از مراجعات به این سازمان کاسته خواهد شد.

دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی بزودی حذف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن نظام خیر آبادی اظهار کرد: در حال حاضر از تعداد ۳۰ خدمت غیر حضوری ۱۷ مورد در سطح سازمان تامین اجتماعی در خراسان رضوی اجرایی شده است که این مهم با حذف دفترچه های تامین اجتماعی بیشتر رضایت ارباب رجوع را در پی خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه ۴۶ درصد جمعیت خراسان رضوی تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارد افزود: ماهیانه ۴۳۰ میلیارد تومان فقط تسهیلات مستمری بین ۲۴۰ هزار مستمری بگیر پرداخت می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی به برنامه های این سازمان در سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹ برای استان خراسان رضوی هیچ شعبه جدیدی تعریف نشده است و بنابراین همین تعداد شعبات شهرستانی مشغول به فعالیت هستند.

وی به ۹۸۵ هزار بیمه شده در سطح خراسان رضوی پرداخت و افزود: این تعداد بیمه شده دارای ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تبعه است.

نظام خیر آبادی همسان سازی حقوق بازنشستگان را مورد اشاره قرار داد و  با بیان اینکه این حق بازنشستگان است ، گفت: با پیگیری های کانون های بازنشستگی کشور بحث همسان سازی حقوق پس از ۱۲ سال پیگیری های مستمر از طریق مجلس و دولت از مرداد امسال اجرایی شد که هم اکنون به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان هنوز هم عده ای دارای اعتراض هستند گفت: اجرای هر طرحی دارای مزیت‌ها و مشکلاتی اجرایی دیگر بر آن وارد است ولی سازمان پیگیر است با همکاری و مشارکت کانون بازنشستگی کشور بحث همسان سازی به صورت کامل اجرایی شد.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.