رییس اداره اوقاف و امور خیریه بجستان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی با کمک خیرین و کانونهای فرهنگی ۴۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در ۲ مرحله بین آسیب دیدگان کرونا در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون توزیع شد.

۴۰۰ بسته معیشتی طرح شهید سلیمانی در بجستان توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، حسن عبدالله زاده  افزود: از این میزان ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به تازگی و ۲۰۰ بسته دیگر به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در هفته بسیج امسال توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی که شامل مواد شوینده، مایع ظرفشویی، ماسک و حاوی اقلام غذایی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی و رُب است با محوریت مساجد و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه بجستان بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بجستان از اهداف اجرای این طرح با نام شهید سلیمانی گرامیداشت یاد و خاطره این شهید است که خود از دغدغه مندان و حامیان آسیب دیدگان  و محرومان بود ذکر کرد.

عبدالله زاده افزود: این اداره همزمان با شب شهادت شهید سلیمانی با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره آموزش و پرورش بجستان  مقادیری غذای گرم هم بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می کند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.