فرماندار بردسکن گفت: یکی از شاخصه های هر شهرستان وجود مراکز آموزشی عالی از جمله دانشگاه های آزاد و پیام نور میباشد.

یکی از شاخصه های هر شهرستان وجود مراکز آموزشی عالی است/ دفاع ما در برابر استان برای عدم تعطیلی دانشگاه پیام نور بردسکن، جذب دانشجو است

سعید نوری

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی شاکری در بازدید از دانشگاه پیام نور بردسکن که معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر بردسکن و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، اظهارداشت: ساختمان دانشگاه پیام نور در ۵ هکتار میباشد و در جلسه ای که با دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور و مدیر دانشگاه پیام نور استان در شهرستان برگزار شد، برای رفع مشکلات دانشگاه قول های مساعدی را گرفتیم.

وی با بیان اینکه یکی از دفاعیات ما در برابر استان برای عدم تعطیلی این مرکز جذب دانشجو میباشد، افزود: رسانه های شهرستان نقش مهمی در تبلیغات و ترغیب دانشجویان برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور دارند،   لذا تامین دانشجو با توجه به ظرفیت خالی ۵۰ نفری در دانشگاه پیام نور یکی ازملزومات است.

فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعات قابل دفاع در استان محرومیت شهرستان است، بیان کرد: شهرستان بردسکن دورترین شهرستان در استان خراسان رضوی است و از روستاهای دور دست این شهرستان برای تحصیل به دانشگاه می آیند که میطلبد با توجه به پتانسیل و ظرفیت این منطقه رشته های کشاورزی و معدنی نیز وارد دانشگاه گردد.
تاکید رئیس شورای شهر بردسکن بر انتصاب مدیر بومی دانشگاه پیام نور این شهرستان

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: زمانی یک مدیر برای مجموعه شهرستان دلسوزی میکند که بومی باشد، لذا انتصاب یک مدیر بومی برای دانشگاه پیام نور باید در الوویت قرار گیرد.

علی صابری نیز در این بازدید اظهارداشت: متاسفانه دانشگاه پیام نور بردسکن نتوانسته آنطور که درخور شهرستان است در بحث فرهنگی ورود پیدا کند.

وی افزود: دانشجویان برای جذب در دانشگاه باید رغبت داشته باشند و این مهم با انجام تبلیغات گسترده و جذب اساتید مجرب صورت میگیرد که تاکنون دانشگاه پیام نور این موضوعات را درست و کافی انجام نداده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن با بیان اینکه مشکلات دانشگاه پیام نور باید زیرساختی حل شود، گفت: متاسفانه هر زمان که جلسه ای بود مسئولین دانشگاه تمام تلاششان این بود که دانشگاه تعطیل نشود و یا کمک مالی میخواستند، لذا تمامی این مشکلات باید بصورت زیر ساختی و با انتصاب مدیری با تجربه و بومی حل گردد.

گفتنی است؛ مدیر دانشگاه پیام نور کاشمر، مدیریت دانشگاه پیام نور شهرستان بردسکن را هم برعهده دارد و مدیر دانشگاه پیام نور کاشمر، مدیریت دانشگاه پیام نور شهرستان بردسکن را هم برعهده دارد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.