۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 733682

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی و فرمانداران شهرستانهای شمالی این استان، جاده‌های مسدود شده استان بازگشایی شده و رفت و آمد در تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی آن بدون محدودیت جریان دارد.

جاده‌های خراسان رضوی باز است

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات برف روبی در تمامی جاده‌های اصلی و فرعی استان انجام شده و فقط در حاشیه برخی جاده‌ها از جمله در جاده تربت‌حیدریه برف وجود دارد.

ابراهیم نصری از توقف بارندگی در جاده‌های استان خبر داد و افزود: سطح برخی جاده‌ها از جمله در جاده قوچان به درگز بویژه در گردنه تیوان لغزنده است.

در پی بارش دیروز برف و وقوع کولاک در جاده‌های این استان جاده‌های اصلی و فرعی قوچان - درگز، درگز - کلات، کلات - مشهد، کوهسرخ - کاشمر - نیشابور و بردسکن - سبزوار مسدود شده بود که امروز بازگشایی شدند.

مهدی ناصری، فرماندار کلات که جمعه شب از انسداد ۱۲ راه روستایی در این شهرستان کوهستانی خبر داده بود امروز گفت: در حال حاضر همه راه های روستایی شهرستان بازگشایی شده و به زیرساختهای راه نیز آسیبی نرسیده است.  

فرماندار درگز نیز  گفت: برف و کولاک طی ۲ روز گذشته راه ارتباطی ۳۸ روستا در دهستانهای میانکوه، زنگلانلو و منطقه کلاته چنار بخش نوخندان درگز را بسته بود که با تلاش عوامل راهداری و امدادی این راهها بازگشایی شد.

علی فراهی افزود: با وجود بارش سنگین برف بویژه در مناطق کوهستانی درگز، زیرساختهای خدماتی مانند برق، گاز و مخابرات و ابنیه فنی راهها آسیبی ندیده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.