در آستانه اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در شصت‌وهفتمین سه‌شنبه علمی‌ فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از هدایای این شهید بزرگوار به موزه حرم مطهر رونمایی می‌شود.

رونمایی از هدایای شهید حاج قاسم سلیمانی به موزه آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جواد فرهمندنژاد، دبیر سه‌شنبه‌های علمی‌ فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که به صورت مجازی برگزار می‌شود، از نسخه خطی «کَنزُ اللُغات» به کتابت سال ۹۲۰ هجری قمری و پرچم‌ گنبد حرم‌های مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) که به دست شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری اهدا شده و ایشان به کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده‌اند، رونمایی خواهد شد.

فرهمندنژاد تصریح کرد: همچنین در این مراسم از پایگاه تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس با بیش از ۱۶۰۰ منبع دیجیتال رونمایی خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از کتاب‌های چاپی با محوریت سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم است. فرهمند همچنین از سخنرانی سردار علی‌اکبر گرمه‌ای، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام‌رضا(ع) با موضوع مکتب حاج‌قاسم در این مراسم خبر داد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه نهم دی‌ماه ساعت ۹:۳۰ از طریق لینک https://webinar.razavi.ir/farhangi به تماشای این مراسم بنشینند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.