فرماندار گناباد گفت: ۵۹ واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن ضوابط محدودیتهای کرونایی از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا مهر و موم شدند.

 ۵۹ واحد صنفی در گناباد مهر و موم شد

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی  در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گناباد افزود: پنج هزار و ۲۴۵ بازدید طی همین مدت از واحدهای صنفی گناباد انحام شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در زمینه وضعیت شیوع ویروس همه گیر کرونا تناسب نداشتن رنگها با وضعیت گناباد است.

فرماندار گناباد گفت: با عنایت به اینکه تعدادی از مبتلایان بیماری کووید ۱۹ از شهرستانهای همجوار و حتی برخی مناطق خراسان جنوبی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی تحت درمان قرار می گیرند این مساله در افزایش تعداد  مبتلایان و ثبت وضعیت به نام گناباد موثر است.

قربانی توجه بیشتر مسوولان ذیربط نسبت به این مساله را خواستار شد.

فرماندار گناباد گفت: با همکاری مردم و اصناف و رعایت محدودیتهای کرونایی، این شهرستان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس همه گیر کرونا قرار دارد و استمرار این مساله و تغییر آن به زرد و سفید نیازمند تعامل و اهتمام بیشتر به رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

قربانی با اشاره به این که ساعت منع تردد وسائل نقلیه از ۲۱ تا چهار بامداد در گناباد ادامه می یابد افزود: بنابر اعلام اتاق اصناف این شهرستان، صنوف گنابادی برای کاهش بیشتر تردد شهروندان به صورت خودجوش ساعت تعطیلی خود را در آینده نزدیک به ساعت ۲۰ کاهش می دهند.

وی اظهار داشت: ۱۳۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب  هزار و ۴۶۱ میلیون ریال با اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر طی امسال به مشاغل آسیب دیده کرونا در گناباد پرداخت شد.

فرماندار گناباد گفت: ۹۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات هم در قالب ۶۱۷ فقره پرونده و اشتغال ۹۳۰ نفر به مشاغل آسیب دیده کرونا در این شهرستان در آینده نزدیک پرداخت می شود.

قربانی با بیان این که بر اساس محدودیتهای تردد وسائل نقلیه بین شهرهای با وضعیت نارنجی خودروهای غیر بومی بایستی در مبادی ورودی شهرها جریمه شوند و جرائم در محورهای بین شهری نباید اعمال شود.

او افزود: دوربینهای محورهای مواصلاتی بین شهری هم برای خودروهای غیر بومی جریمه ثبت می کنند که این مساله موجب اعتراض برخی شهروندان شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.