ابوالفضل عمویی از بررسی لایحه دولت در نحوه استفاده از خانه های سازمانی برای نیروهای مسلح در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد.

لایحه استفاده از خانه‌های سازمانی بررسی شد/ تشکیل کمیته امنیت آب

«ابوالفضل عمویی» در  گفت و گو با خبرنگار پارلمانی قدس، پیرامون نشست روز یکشنبه ( ۸ دی) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه لایحه نحوه استفاده از خانه های سازمانی بررسی شد. البته پیش از این قانونی مصوب ۱۳۶۳ برای استفاده از خانه های سازمانی ارتش بود که این قانون در جلسه مذکور به نحوه استفاده از خانه های سازمانی نیروهای مسلح بر اساس لایحه دولت اصلاح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود:  ۹ ماده این لایحه مورد بررسی و مشورت  قرار گرفت و پس از شنیدن دیدگاه ها و نظرات مختلف، این ۹ ماده به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رسید و برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

وی ادامه داد: این لایحه که از دولت به مجلس ارائه شده است، نحوه استفاده از خانه هایی سازمانی برای ارتش، وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح را تشریح کرده است. در این جلسه نمایندگانی از ارگان های مختلف نیروهای مسلح حضور داشتند و نظرات آنها نیز بررسی شد.

ابوالفضل عمویی اظهار کرد: موضوع امنیت آب در کمیسیون مطرح و مقرر شد کمیته ای ذیل کمیسیون برای امنیت آب تشکیل شود و ریاست آن پس از رای گیری به «مرتضی محمودوند» نماینده مردم خرم آباد سپرده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.